AppleCare voor iPad

Met het AppleCare Protection Plan voor iPad heb je tot twee jaar lang recht op deskundige ondersteuning en profiteer je van extra mogelijkheden voor reparatie van je hardware door Apple.

Prijs

€ 89,00

(Incl. BTW)

Op voorraad

Overzicht

Eigenschappen

Als je in het bezit bent van het AppleCare Protection Plan, kun je rechtstreeks contact opnemen met Apple deskundigen die je kunnen helpen met vragen over iPadOS, iCloud en iPad-apps van Apple. Je kunt je device zelfs ter plekke laten repareren als je in een land binnen de Europese Economische Ruimte of in Zwitserland bent.

Zoals vastgelegd in het Belgisch Burgerlijk Wetboek vormen de voordelen van het AppleCare Protection Plan een aanvulling op het recht van de consument op gratis reparatie of vervanging door de verkopende partij van goederen die tot twee jaar na levering niet voldoen aan de koopovereenkomst.

Complete ondersteuning.

Omdat Apple de iPad, iPadOS én een groot aantal apps maakt, is iPad een volledig geïntegreerd systeem. Alleen met het AppleCare Protection Plan kun je via één nummer service en ondersteuning krijgen van Apple deskundigen, dus de meeste problemen zijn met één telefoontje opgelost.

  • Rechtstreeks contact met Apple deskundigen via telefoon of chat
  • Snelle vervanging: je krijgt een vervangend device opgestuurd, zodat je tijdens de reparatie niet zonder zit
  • Lokale Apple reparatiepunten voor hardware in heel Europa

Extra reparatie-mogelijkheden van hardware.

Als je device gerepareerd moet worden, kun je dankzij het AppleCare Protection Plan gebruikmaken van de snelle vervangings­service. Zo zit je zo kort mogelijk zonder een iPad. Binnen de Europese Economische Ruimte en in Zwitserland kun je lokaal gebruikmaken van de snelle vervangings­service of van de diensten van een Apple Authorized Service Provider.

De dekking omvat het volgende:

  • Je iPad
  • Batterij
  • Meegeleverde USB‑kabel en lichtnet­adapter

Hulp met software.

Of je nu thuis, op je werk of onderweg bent, je kunt de deskundigen van Apple rechtstreeks vragen stellen over een brede waaier aan onderwerpen, waaronder:

  • iPadOS en iCloud
  • Draadloze netwerken
  • iPad‑apps van Apple, zoals FaceTime, Keynote, Numbers en Pages