Apple Watch Series 3

Monitor je gezondheid. Hou je work-outs bij. Vind de motivatie om je doelen te bereiken. En blijf in contact met alles en iedereen die belangrijk voor je is. Met Apple Watch Series 3 doe je het allemaal. Gewoon vanaf je pols.

Uiterst veelzijdig.

Apple Watch is niet alleen 's werelds populairste pols- en sporthorloge, het is ook een veelzijdige gezondheidstool, een slimme coach en een altijd alerte assistent. En vermits Apple Watch Series 3 waterbestendig is tot 50 meter diepte hoef je je geen zorgen te maken over een spatje water.









Geavanceerde activiteitentracker.

Apple Watch Series 3 houdt de hele dag bij hoeveel je beweegt. En alles telt mee. Of je nu naar je werk fietst, met de kinderen verstoppertje speelt of je in het zweet werkt in de fitness.

Drie ringen. Eén doel.

Drie ringen: Bewegen, Trainen, Staan. Eén doel: maak ze elke dag vol. Je kunt zo heel simpel en op een leuke manier gezonder leven. Dus waarom zou je er geen gewoonte van maken? Dat is het idee achter de Activiteit-app op Apple Watch.

Maak er een sport van om elke dag alle drie je ringen te sluiten.

De Activiteitringen op Apple Watch geven precies aan hoe actief je dagelijks bent en motiveren je om vaker te bewegen tot de ringen helemaal gesloten zijn. Check of je te veel zit, hoeveel stappen je hebt gezet, hoeveel calorieën je hebt verbrand en het aantal minuten dat je actief was. Probeer elke dag een half uur actief te zijn. Dat hoeft niet per se in één keer.

Bewegen en calorieën verbranden.

Apple Watch houdt bij hoeveel actieve calorieën je verbrandt. Dit zijn de calorieën die je verbrandt door simpelweg te bewegen. Dat kan variëren van de trap nemen tot ravotten met de kids, uit de bol gaan op een festival of de schuur opruimen. Elke dag regelmatig bewegen is een belangrijk onderdeel van gezond leven.

Trainen.

Sluit je Trainen-ring door je minstens 30 minuten in te spannen aan het niveau van een stevige wandeling of intensiever, zoals hardlopen, zwemmen of fitnessen. Selecteer een work-out uit de Work-out-app op je Apple Watch of doe iets anders in een flink tempo. Je kan deze Training-minuten in één keer verdienen of verspreid over meerdere keren op een dag.

Staan.

Te lang achter elkaar blijven zitten, is niet goed voor je gezondheid. Daarom moedigt Apple Watch je elke dag aan om je Staan-doel te halen. Dat haal je door in de loop van de dag in twaalf verschillende uren telkens een keer op te staan en minimaal een minuut rond te lopen.

Leef gezonder.

Elke dag 30 minuten bewegen verkleint de kans op een beroerte, hart- en vaatziekten, diabetes en over­gewicht. Het kan je ook helpen beter te slapen, beter in je vel te zitten en stress te verminderen. Met een actievere levensstijl kan je je bloed­suiker­spiegel en andere risicofactoren beter reguleren.

Een tikje op je pols.

Als je een poosje hebt gezeten, spoort Apple Watch je subtiel aan om op te staan. Zorg dat 'Herinneringen om te staan' is ingeschakeld in de Apple Watch-app op je iPhone.

Even iets doen.

Als je dan toch staat, kun je net zo goed even iets gaan doen. Een glaasje water halen. Een paar rek- en strekoefeningen doen. Of even binnenwippen bij een collega. Regelmatig even bewegen, helpt je energie op peil te houden en komt je productiviteit ten goede.

De motivatie die je nodig hebt om je ringen elke dag vol te maken.

Apple Watch is net een personal trainer die jou zoveel mogelijk motiveert. Zo krijg je gepersonaliseerde suggesties en elke maand een nieuwe uitdaging op basis van je vorderingen. Zodra je je ringen hebt volgemaakt, zet Apple Watch je prestatie kracht bij met kleurrijke animaties. En als je een persoonlijk record of een mijlpaal haalt, ontvang je een speciale medaille.

Een duwtje in de rug op het juiste moment.

Je kunt je ringen ook delen met vrienden. Probeer de nieuwe Activiteit-wedstrijden en maak gebruik van slimme coaching voor een duwtje in de rug op het juiste moment.





Superieur sporthorloge.

Met een ingebouwde gps en hoogtemeter is Apple Watch Series 3 ideaal voor alle mogelijke sporten, inclusief buitensporten. Van een ontspannen wandeling tot een stevige fietstocht, zwemmen, hardlopen en intensieve intervaltrainingen. Welke sport je ook beoefent: elke beweging telt en alles telt mee.

Verleg je grenzen.

Hou in de work-out-app op je Apple Watch de gegevens bij van populaire work-outs zoals yoga, fietsen, zwemmen en intensieve intervaltrainingen (HIIT). Ontvang tijdens het hardlopen meldingen over je pasritme en tempo. Koppel je Watch draadloos met compatibele fitness­apparaten. En sync je favoriete playlists van Apple Music om tijdens het sporten gemotiveerd te blijven.










Veelzijdige gezondheidstool.

Omdat je Apple Watch Series 3 altijd om hebt, kan hij je helpen om bewuster met je gezondheid om te gaan. Zo kan je bijvoorbeeld je hartslag in de gaten houden, je stressniveau in goede banen leiden, of andere relevante apps toevoegen. De juiste apps kunnen je actief helpen bij jouw specifieke levens­stijl.

Alles draait om je gezondheid.

Check je hartslag en ontvang een waarschuwing als je hartslag ongewoon hoog of laag is. Met de feature SOS-noodmelding kun je snel hulp inschakelen. De Ademhaling-app zorgt ervoor dat je de dagelijkse stress beter aankunt. En je kunt kiezen uit tal van apps die je helpen een gezonde levens­stijl te volgen.










Altijd alerte assistent.

Regel je dag.
Zo vanaf je pols.

Ontvang oproepen en bel terug. Vraag Siri om een bericht te sturen. Of vraag de route naar een restaurant. Met Apple Watch Series 3 ontvang je belangrijke informatie en kan je er meteen iets mee doen.

Alle vrijheid. En toch verbonden.

Mis nooit een belangrijk telefoontje of bericht. Krijg meldingen over je agenda. Overleg snel iets via Walkietalkie. Beluister je favoriete playlist of podcast. Met Apple Watch Series 3 blijf je op de hoogte en hou je contact met de mensen die belangrijk voor je zijn.

Apple Watch Series 3